tag:blogger.com,1999:blog-6121617073067537567.post4010347751149653142..comments2024-03-28T18:18:50.716+02:00Comments on Teillä ja turuilla: Kaupungininsinööri suunnittelee, osa n+1Unknownnoreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-6121617073067537567.post-47804686721248697742022-03-02T23:26:39.094+02:002022-03-02T23:26:39.094+02:00Juuri siksi tekstissä tehdään tarkka ero Vanhan Hä...Juuri siksi tekstissä tehdään tarkka ero Vanhan Hämeenlinnantien ja vanhan Hämeenlinnantien välillä.Matti Grönrooshttps://www.blogger.com/profile/01430166916803862359noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6121617073067537567.post-40946878912434130822022-03-02T17:57:58.561+02:002022-03-02T17:57:58.561+02:00Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.Jussi I.https://www.blogger.com/profile/00666047219480419542noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6121617073067537567.post-62158509011123388262022-03-02T09:12:21.806+02:002022-03-02T09:12:21.806+02:00Tuossa nyt sentään on ajoradan yläpuoliset portaal...Tuossa nyt sentään on ajoradan yläpuoliset portaalit. Nuo "turboliittymät" ovat muutenkin hankalia suomalaiselle autoilijalle. Vastikään yksi ulkokaistaa ajava neropatti oli vähällä tehdä läheisempää tuttavuutta autoni kanssa jatkaessaan "suoraan", vaikka hänen kaistansa ei jatkunutkaan. Kaistamerkinnät kertovat niin. Tai siis kertoisivat, elleivät olisi lumen peitossa.<br /><br />Kyseinen "turboliittymä" vaikuttaa muutoinkin vähän turhalta, koska mikään risteävä suunta ei ole luontaisesti kaksikaistainen.Elyashttps://www.blogger.com/profile/10517375378059881883noreply@blogger.com