tag:blogger.com,1999:blog-6121617073067537567.post5844301451990944451..comments2024-03-28T18:18:50.716+02:00Comments on Teillä ja turuilla: KoiranluuUnknownnoreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-6121617073067537567.post-24666026916263817712019-04-24T16:07:49.702+03:002019-04-24T16:07:49.702+03:00Kun se nyt on tekninen suunnitelma eikä ajo-opaste...Kun se nyt on tekninen suunnitelma eikä ajo-opaste, sekaantumisen vaara tässä asiassa lienee noin nolla.Matti Grönrooshttps://www.blogger.com/profile/01430166916803862359noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6121617073067537567.post-51906778519881393872019-04-24T11:23:29.935+03:002019-04-24T11:23:29.935+03:00Joo ymmärsin, mutta tällä kertaa olisi ollut hyvin...Joo ymmärsin, mutta tällä kertaa olisi ollut hyvin tilaa laittaa ilmansuunta-nuolet oikeille kaistoille - ja samalla vähentää sekaantumisen vaaraa :)Timo Koohttps://www.blogger.com/profile/08145312234622160425noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6121617073067537567.post-70997643358968728302019-04-18T09:43:06.614+03:002019-04-18T09:43:06.614+03:00Ne nuolet eivät ilmaise ajosuuntia, vaan ilmansuun...Ne nuolet eivät ilmaise ajosuuntia, vaan ilmansuuntia. Suunnitelmakartat laaditaan yleensä sitä, että rakennettava tie esitetään poikittain vaaka-arkin keskellä. Siksi tarvitaan merkintöjä, joiden avulla kyetään asemoimaan kartta pohjois-eteläsuunnassa. Näin ollen se, minkä kaistan kohdalla nuolet sijaitsevat, jos yleensäkään sijaitsevat kaistan kohdalla, on irrelevantti seikka.<br />Matti Grönrooshttps://www.blogger.com/profile/01430166916803862359noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6121617073067537567.post-58645159981767357152019-04-17T09:39:10.118+03:002019-04-17T09:39:10.118+03:00Anteeksi offtopic, mutta kun pisti silmään, niin:
...Anteeksi offtopic, mutta kun pisti silmään, niin:<br /><br />Miksiköhän Tampere/Hämeenlinna nuolimerkinnät on tehty "väärille" kaistoille?<br /><br />Timo Koohttps://www.blogger.com/profile/08145312234622160425noreply@blogger.com